==============================================================

آخرین بار چه زمانی بود که کسی هزینه اتاق هتل یا بلیط هواپیما را با چک پرداخت نموده است؟

این اتفاق دیگر نمی‌افتد.

#کارت‌های_اعتباری امن‌ترین و شایع‌ترین نحوه پرداخت برای #رزرو اقامتگاه است. در واقع، یکی از بزرگترین دلایلی که تقریبا یک سوم از مسافران ترجیح می‌دهند رزرو را از مدیران حرفه‌ای داشته باشند این است که آنها احساس راحتی بیشتری با فرایند #رزرو / پرداخت می‌کنند. این روش امن تر، راحت تر، بسیار آشناتر است.

آیا شما واقعا آنها را سرزنش می‌کنید؟

شروع پذیرش کارت‌های اعتباری

پرداخت‌های #کارت‌های_اعتباری فوری است. تبادل در آن محافظت شده است. و نیازی به یادآوری نیست که، مسافران می‌توانند هزینه سفر خود را هر زمانی که برای آنها راحت‌تر است، پرداخت کنند. بنابراین جای تعجب نیست که بیشتر مسافران هر مالک یا مدیر اقامتگاهی را که کارت اعتباری قبول نمی‌کند به طور کامل نادیده می‌گیرند.

حتی هنگامی که شما شروع به پذیرش #کارت‌های_اعتباری می‌کنید، باز هم افرادی هستند که تمایلی به ارائه اطلاعات پرداخت‌های خصوصی خود ندارند. این کاملا طبیعی است و شما را نباید از پذیرش آنها باز دارد.

صدور فاکتور الکترونیکی

راضی کردن مسافران به پرداخت مستقیم احتمالا رایج‌ترین مشکلی است که صاحبان اقامتگاه‌ها دارند، حتی زمانی که یک درگاه آنلاین محکم داشته باشند. در واقع، این یک مشکل مشترک برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و نه فقط مدیران اجاره اقامتگاه است.

اما استفاده از یک #صورتحساب_الکترونیکی حرفه‌ای به حل خیلی سریع این مشکل کمک خواهد کرد. ارسال #صورتحساب_الکترونیکی اجازه می‌دهد تا مهمان شما به صورت امن اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کند و پرداخت را انجام دهد بدون اینکه اطلاعات خود را با شما به اشتراک گذارد. بهترین خدمات دهندگان به شما اجازه می‌دهند فاکتورهای خود را سفارشی و خاص خود کنید، بدون اینکه فردی که آن را دریافت می‌کند شناسایی کنید و همچنین ایجاد گزارش برای حسابداری خود، و حتی اسناد ضمیمه (مانند قرارداد اجاره کامل شما به عنوان مثال). صورتحساب‌های الکترونیک روند پرداخت را ساده، شفاف و آسان می‌کند، دقیقا همان چیزی که مهمان شما به دنبال آن می‌گردد.

 ‌‌

منبع:

https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan

 

  1. پیشی گرفتن ارزش از قیمت
  2. سرویس‌دهی عالی و شفاف
  3. ارائه یک تجربه به یادماندنی
  4.  تصاویر سوختی هستند که تمام موتور بازاریابی شما را تغذیه می‌کنند
  5.  موتور بازاریابی شما « ‌قسمت دوم ‌»
  6. موتور بازاریابی شما ‌ « ‌قسمت سوم ‌»
  7. موتور بازاریابی شما  ‌« ‌قسمت چهارم ‌»
  8. توضیحات متقاعد کننده
  9. همه جا تبلیغ کنید
  10. در صورت امکان شماره تلفن بدهید
  11. از پذیرش رزرو آنلاین نترسید (قسمت اول)
  12. از پذیرش رزرو آنلاین نترسید (قسمت دوم)
  13.  یک وب سایت حرفه‌ای بسازید