۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

به سوی مشتری، حرکت!

سه سوی مشتری حرکت

پیش‌تر گفتیم که علاوه بر خریداران، باید به کاربران نهایی هم توجه کنید، اکنون می گوییم که: «تنها بر کاربران نهایی تمرکز کنید!!» با این کار لیستی از مشتریان بالقوه که منبع انرژی خرید هستند ایجاد میشود. تا می‌توانید باید به روش‌های متعددی این لیست را ریزتر و خردتر کنید. در گام نخست شناخت مشتریان باید سعی کنید هیچ مورد جزیی را از دست ندهید پس همواره و مداوم در مورد تیپ و نوع مشتریان خود فکر کنید و بحث نمایید.

به این فکر کنید که او کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ چگونه رفتار می‌کند و مثلا چه شرح وظایف روزانه‌ای دارد؟ در میان پاسخ همین پرسش ها جاهایی برای محصول/ خدمت خود خواهید یافت.

اما مهم‌ترین پرسش این است:

«او چرا باید محصول/ خدمت مرا بخرد؟»

برای پاسخ به این سوال، علاوه بر بررسی مهمی که با عنوان شناخت کاربر نهایی ذکر شد، باید روی کاربردهای محصول/ خدمت خود نیز بیشتر کار کنید.

 

#نوپا

#استارتاپ

#شناخت_مشتری

#شناخت_بازار


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مهدی

ارائه یک تجربه به یادماندنی

-----------------------------------------------------------------

طراحی داخلی مردم را جذب می‌کند، خدمات مشتری کمک می‌کند رزرو انجام شود،

اما این کیفیت تجربه مهمان است که باعث می‌شود مشتریان رزرو خود را تکرار کنند و در نظرات خود امتیاز خوبی به اقامتگاه شما بدهند. ایجاد چنین حالتی در کلام راحت‌تر است تا انجام دادن آن.
سالهاست که بهترین اجاره‌دهندگان اقامتگاه، مهمانان خود را با تجارب مهیج و جذاب جذب کرده‌اند به نحوی که مشتریان وفادار به آنها وابسته شده‌اند. هیچ کاری به غیر این نمی‌تواند چنین نتایجی داشته باشد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمیدرضا

سرویس‌دهی عالی و شفاف


-----------------------------------------------------------------

طراحی داخلی به روز شده ممکن است چیزی باشد که به جذب بیشتر مشتری کمک کند، اما خدمات عالی به مشتری به انجام معامله یا رزرو کمک می‌کند.

یکی از بزرگترین تفاوت‌های بین اجاره اقامتگاه شخصی و هتل ماهیت شخصی کسب و کار است.

که هر دو مزایای و معایب خود را دارد.

مسافران می‌دانند که اقامتگاه را از افراد واقعی اجاره می‌کنند و نه شرکت‌های کوچک یا شخصی، که اعتماد افراد را با هزینه چند میلیاردی برای جا انداختن نام تجاری جلب می‌کنند. 

شما یک فرد یا شاید یک تیم کوچک هستید. مسافران شما را نمی شناسند و احتمالا هرگز از شما چیزی نشنیده‌اند

بنابراین

بر خلاف هتل‌های بزرگ شما باید اعتماد آن‌ها را به نحوی دیگر به دست آورید و بهترین راه برای این کار ارائه خدمات مشتریان شفاف و منحصر به فرد است.

ایمیل‌های رزرو، شماره تلفن‌ها، یا حتی قراردادهای اجاره خود را منتشر کنید.

به مسافران نشان دهید که به راحتی در دسترس هستید و به سرعت به تماس‌های آن‌ها پاسخ می‌دهید. 

اینگونه می‌توانید مطمئن باشید که فرآیند رزرو به خوبی و به سرعت انجام خواهد شد.

منبع: 

‌ ‌https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan

  1.  پیشی گرفتن ارزش از قیمت
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمیدرضا

پیشی گرفتن ارزش از قیمت

‌همیشه جمله "محصولات خوب خودشان می‌فروشند" را شنیده‌اید؟


خوب درست است! حداقل تا حدودی ...


اما این یک واقعیت است که مردم وقتی که ارزشی که محصول نشان می‌دهد از قیمت بیشتر باشد راحت‌تر بله می‌گویند.
ارزش بیشتر مهمان شما را آسان‌تر برای رزرو جذب می‌کند تا اقدامات شما در زمینه بازاریابی.

‌سه راه اصلی برای ایجاد ارزش برای مشتریان وجود دارد:

  •  راحتی و طراحی داخلی
  •  کیفیت خدمات و
  • یک تجربه (Experience) مهمانی عالی
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
حمیدرضا