در نخستین گام ، باماگرد تاکید خود را بر روی بهره برداری اشتراکی از ظرفیت اقامتگاههای معطل تحت مالکیت اشخاص حقیقی در پرتو خدمات ناب و امن ، متمرکز می نماید .
توجه دقیق به نیازهای دو طیف عمده مشتریان باماگرد ، شامل میزبانان و مهمانان و کسب رضایتمندی آنان به نحوی که دغدغه هر دو طیف به میزان مطلوبی رفع گردد ، آرمان باماگرد است .
 قابلیت جستجوی اقامتگاه ها با تنوع فراوان از منظر جغرافیایی ، جاذبه های توریستی ایران ، امکانات اقامتگاه ، هزینه ها و تنوع پرداخت آن ، زمانبندی دقیق و سریع جهت بهره برداری موقت از اقامتگاه و سایر المان های مربوط به رضایتمندی مشتری در اولویت سامانه جامع هوشمند باماگرد قرار دارد .
پشتیبانی بر خط و فعال کلیه خدمات از ابتدا تا انتهای سفر و از مرحله رزرو تا تحویل اقامتگاه و همچنین پس از آن از طریق سامانه های تلفنی و درون نرم افزاری ، کیفیت مطلوب ارائه خدمات باماگرد را تضمین می نماید .
استفاده سهل از امکانات گرافیکی و اطلاعات سامانه و همچنین انواع فیلترها در ضمن بهره گیری از نظرات ارجمند کاربران ، امکان انتخاب و گزینش بهینه ترین اقامتگاه را برای هر طیف از مشتریان باماگرد فراهم آورده است .

با    ما    گرد