‌همیشه جمله "محصولات خوب خودشان می‌فروشند" را شنیده‌اید؟


خوب درست است! حداقل تا حدودی ...


اما این یک واقعیت است که مردم وقتی که ارزشی که محصول نشان می‌دهد از قیمت بیشتر باشد راحت‌تر بله می‌گویند.
ارزش بیشتر مهمان شما را آسان‌تر برای رزرو جذب می‌کند تا اقدامات شما در زمینه بازاریابی.

‌سه راه اصلی برای ایجاد ارزش برای مشتریان وجود دارد:

  •  راحتی و طراحی داخلی
  •  کیفیت خدمات و
  • یک تجربه (Experience) مهمانی عالی

ارزش افزایی از طریق ارتقاء طراحی داخلی ساختمان

بدون یک محصول خوب که مردم واقعا می‌خواهند از آن استفاده کنند، شما واقعا خود را به زحمت انداخته‌اید. 

و ملک شما محصول شماست.

در صورت داشتن یک دکور قدیمی که نیاز به ارتقا دارد شما بایستی انرژی زیادی برای بازاریابی و اجاره اقامتگاه خود بگذارید.

شما دوست دارید مشتریان از شما بخواهند که در محل شما اقامت کنند نه اینکه با شما تماس بگیرند که چون همه جا رزرو شده محل شما را رزرو می‌کنیم.

استفاده از دکور بلا استفاده شده در خانه شما می‌تواند منجر به یک الی دو ستاره در نظرات مشتریان شود که این خود به خود باعث نابودی کسب و کار شما خواهد شد.

شما می‌توانید با هزینه کمی دکوراسیون خود را متحول کنید. کافی است از سایت‌های تخصصی دکوراسیون ایده بگیرید و آن‌ها را از طریق سایت‌هایی مانند دیوار یا فروشگاه‌های ارزان قیمت وسایل خانه عملی کنید. 

این کارها نه تنها به شما در رزرو راحت‌تر کمک می‌کنند حتی می‌توانند ارزش محصول شما یعنی همان اقامتگاه شما را هم افزایش دهد.

منبع: 

‌ ‌https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan