-----------------------------------------------------------------
ابتدا یک تعریف کلی از محصول خواهید کرد. هر چه در ادامه کار استارتاپ خود انجام خواهید داد، تفصیلدادن این تعریف کلی است.
رویکرد شما در این مرحله نیز باید از تفکر تصویری بهرهمند باشد تا اعضای تیم را همگرا نماید. در همین مرحله توافقهای کلی روی محصول در میان همکاران تیم ایجاد می شود.
شما چه کار میکنید؟!!
می خواهید یک نمونه کامل از #محصول_اولیه بسازید؟
نه این اشتباه را مرتکب نشوید؛ بلکه صرفا یک #نمونه_سطح_بالا و بدون ورود به جزییات ترسیم کنید.
سپس با #مشتریان_بالقوه مصاحبه کرده و نظر آن ها را جویا شوید.
بهترین راه برای تولید آن چه در این مرحله منظور ما است، تهیه #بروشور یا #کاتالوگ محصول است. با این کار مجددا وادار می شوید که کسب و کار خود را از #دیدگاه_مشتری نظاره کنید. چرا به مشتری برگشتیم؟ چون در این جا و با تولید بروشور در واقع تمرین می کنید که #مزیتهای_محصول را برای مشتری خود بیابید. در مرحله بعد با این مزیتها کار خواهیم کرد.
#نوپا
#استارتاپ
#تولید_محصول_سطح_بالا