داستان

-----------------------------------------------------------------

شما هم قبول دارید که پولی که من بابت خرید و نصب سامانه GPS و مانیتور خودرو دادم، قاعدتا ربطی به #هزینه_سفر هایی که انجام می‌دم نداره، درسته؟

خوب خدا رو شکر. ما سر همین هم مشکل داشتیم.

قضیه از این قراره که تو آخرین سفری که داشتیم، من دوست داشتم خیالم از بابت مسیریابی به کلی راحت باشه و امیدوار بودم بتونم از این مساله که معمولا همه از راننده توقع انجام صحیحش رو دارن، گذر کرده باشم.

به این خاطر که کلی هزینه کرده بودم و سامانه GPS و مانیتور روی خودرو نصب کرده بودم که بتونه این کار رو برای من انجام بده.

خوب حالا این رو داشته باشین...

هفته پیش بود که یه فرصت مناسب برای سفر به شمال برای ما پیش اومد.

ما هم با وجود این که اصلا توی برنامه‌هامون نبود، موافقت کردیم که بریم و قرار شد دو نفر از نزدیکانمون رو هم با خودمون ببریم که خانم و آقایی سن بالا بودند.

همراه شدن این دو عزیز با ما باعث شد که مسایلی هنگام سفر رخ بده که ممکن بود #لذت_سفر رو برای من خیلی خیلی کاهش بده.

البته اشکال از اون بزرگوارها نبود.

حالا براتون تعریف می‌کنم...