از همه چیز مهم تر، «تمرکز» است:

  • تمرکز بر مشتریِ هدف
  • یک گام جلوتر برویم: تمرکز بر علایق و نیازهای مشتری بالقوه

مشتری عجیبی که هنوز درواقع مشتریِ شما نشده ولی شما روی او متمرکز هستید. طراحی برای این تمرکز باید به دقت کنترل شود.
شما باید کارهای مختلفی را انجام دهید؛ پس بهتر است که یک نفره به سراغ جمع مشتریانی که آن‌ها را نمی‌شناسید نروید. جمع، گروه یا تیم خود را بسازید. پژوهش‌های حوزه کسب و کار معمولا کارآفرینانی که گروهی کار می کنند را موفق تر از افراد تک‌رو تشخیص می دهند. به سخن آن ها اعتماد کنید.
اگر هم در ادامه به مشکلی با هم گروهی های خود برخوردید، با اصلِ گروه‌سازی برخورد نکنید، تیم را مجددا آرایش دهید و از آن مرحله عبور نمایید.