نوپا

مگر شما یک کسب و کار نوپا نیستید؟ چرا به سمت تقلید از شرکت های فعال در بازار و رقابت با آن ها متمایل می شوید؟

یعنی چرا عنصر نوآوری خود را کم‌رنگ کرده و یا دست کم می گیرید؟ حالا که فهمیده اید باید روی یک گروه از مشتریان متمرکز شوید و ویژگی های آن ها را درک کنید، خدمت منحصر به فرد خود را به او عرضه کنید تا «بازاری جدید» خلق شود. شما حاکم این بازار هستید اگر محصولی که از ایده خلاقانه تان به دست آمده است، توسط مشتریان هدف شما پسندیده و خریده شود.

اکنون می توانید به سراغ حمله به بازارهای همسایه بروید.