-----------------------------------------------------------------
طراحی داخلی به روز شده ممکن است چیزی باشد که به جذب بیشتر مشتری کمک کند، اما خدمات عالی به مشتری به انجام معامله یا رزرو کمک میکند.
یکی از بزرگترین تفاوتهای بین اجاره اقامتگاه شخصی و هتل ماهیت شخصی کسب و کار است.
که هر دو مزایای و معایب خود را دارد.
مسافران میدانند که اقامتگاه را از افراد واقعی اجاره میکنند و نه شرکتهای کوچک یا شخصی، که اعتماد افراد را با هزینه چند میلیاردی برای جا انداختن نام تجاری جلب میکنند.
شما یک فرد یا شاید یک تیم کوچک هستید. مسافران شما را نمی شناسند و احتمالا هرگز از شما چیزی نشنیدهاند
بنابراین
بر خلاف هتلهای بزرگ شما باید اعتماد آنها را به نحوی دیگر به دست آورید و بهترین راه برای این کار ارائه خدمات مشتریان شفاف و منحصر به فرد است.
ایمیلهای رزرو، شماره تلفنها، یا حتی قراردادهای اجاره خود را منتشر کنید.
به مسافران نشان دهید که به راحتی در دسترس هستید و به سرعت به تماسهای آنها پاسخ میدهید.
اینگونه میتوانید مطمئن باشید که فرآیند رزرو به خوبی و به سرعت انجام خواهد شد.
منبع: