-----------------------------------------------------------------

راست می گفت.

من هم سالی به 12 ماه با ناهید و سهراب، همسر و پسر 7 ساله‌م تو جاده ها بودیم به گشت و گذار، ولی نه سفر رفتن هامون برای کسی جذاب بود و نه برنامه زندگی مون اون قدر منظم بود که کسی بخواد بشنوه چه برسه به این که بخواد مثل ما باشه.

کم نیاوردم ولی دستم رو شده بود. باید یه حرکتی می زدم.

صدای خودم رو صاف کردم و گفتم: «همایون! بچه ها می گن یه نظم فوق‌العاده ای تو زندگی‌ت داری. چطوره که این نظم و ترتیب رو خرج درس خوندن و پیشرفت کردن نمی کنی»؟

باز هم بدون مکث جواب داد. کاملا معلوم بود که سوال های تکراری آدم های متعجب و علاقمند رو جواب می ده.

- جناب سعیدی! من به اندازه کافی تا این جای زندگی‌م درس خوندم. من 39 سالمه و کاردانی حسابداری خوندم. اما ببینید، چیزهایی که الان در سفرها و موقع اجرای #برنامه_سفر یاد می گیرم، دست کمی از درس و تحصیل برای من نداره، البته نظر دخترم، پسرم و البته همسرم هم همین هست. شاید جالب باشه بدونید که ما همدیگه رو تو سفر و توی تلاش برای #بیشتر_لذت_بردن_از_سفر بهتر پیدا می کنیم و همیشه در زمان بازگشت به خونه، آدم هایی هستیم که می تونیم با شادابی بیشتری با هم تعامل کنیم. راستی سوال شما چی بود؟...

همایون رهبر -  قسمت سوم