-----------------------------------------------------------------

گفتم: «شوخی نکن بابا همایون! کی این سفرها رو #برنامه‌ریزی می کنی که به زندگی عادی خودت برسی و برنامه های روزمره تون به هم نریزه؟»

دوباره سریع جواب داد: «دو تا سوال پرسیدید، دو تا جواب می دم. اول این که خودم برنامه ریزی نمی کنم! این کار رو یه سایت حرفه ای سفر و اقامت برام انجام می ده. من فقط به این فکر می کنم که با چه ریتمی وچند تا سفر توی سال برم بیشتر لذت می برم؟ دوم این که وقتی شما از پس سفر بر اومدید، برای برنامه های روزمره که دیگه نیازی به برنامه‌ریزی نیست. کافیه به سفرها لطمه نزنه».

از قبل تنظیم کرده بودم که اگر صحبتم بیشتر از 3 دقیقه شد دست بکشم. زنگ تایمر گوشیم به صدا در اومد. گفتم: «خیلی خوب، ممنون». ولی اون که متوجه شده بود یه خنده ای زد و پرسید: «جناب سعیدی! من در مورد شما هم شنیدم که اهل سفر هستید، فکر می کردم سوالتون در مورد چیزه دیگه ای باشه یا مشکل کاری پیش اومده باشه».

من رو گیر انداخته بود...

همایون رهبر - قسمت دوم