-----------------------------------------------------------------

طراحی داخلی مردم را جذب می‌کند، خدمات مشتری کمک می‌کند رزرو انجام شود،

اما این کیفیت تجربه مهمان است که باعث می‌شود مشتریان رزرو خود را تکرار کنند و در نظرات خود امتیاز خوبی به اقامتگاه شما بدهند. ایجاد چنین حالتی در کلام راحت‌تر است تا انجام دادن آن.
سالهاست که بهترین اجاره‌دهندگان اقامتگاه، مهمانان خود را با تجارب مهیج و جذاب جذب کرده‌اند به نحوی که مشتریان وفادار به آنها وابسته شده‌اند. هیچ کاری به غیر این نمی‌تواند چنین نتایجی داشته باشد.

با اصول اولیه شروع کنید. لوازم بهداشتی دستشویی، مواد شوینده، شوینده ظروف، حوله و ملحفه، و غیره ... همه باید دوباره پر شوند و همیشه تازه باشند. نیاز به گفتن نیست که اتاق‌ها بایستی برای ورود مهمان در شرایط دست نخورده و اولیه باشند.

تعداد کمی نمره متوسط 2 یا 3 ستاره در نظرات آن هم به دلیل عدم نظافت، بسیار بد است و به راحتی می‌تواند مانع از رزروهای بعدی شود.

اما شما باید فراتر از اصول اولیه بروید.


حتی ساده‌ترین چیزها می‌توانند راه حل خوبی باشند. چیزهایی مانند شکلات‌های استقبال در هنگام ورود، قهوه با کیفیت برای دستگاه اسپرسو و حتی تابلوهای راهنما که به مهمان شما کمک می‌کند راه خود را در اطراف خانه پیدا کند.

  • شخصی سازی شده فکر کنید. دست نوشته‌های تشکر، دفاتر یادبود برای امضای مهمانان، تلفن خوشامدگویی برای اطمینان از این که همه چیز مرتب است، چیزهای طبیعی... و اگر فکر می‌کنید خیلی سخاوتمند هستید یک سبد هدیه برای خوشامدگویی.
  • محلی فکر کنید. پیدا کردن راهنماهای محلی و رستوران‌ها دارای تخفیف نباید زیاد سخت باشد. زمین بازی، انواع سرگرمی‌ها و غیره... اگر شما نمی‌توانید بسته‌های سرگرمی آماده را پیدا کنید، ببینید آیا می‌توانید با مشارکت سایر کسب و کارهای محلی بسته جدیدی ایجاد کنید. می‌توانید چیزهایی که مهمانان شما به آن‌ها علاقه‌مند هستند را با هم جمع کنید تا بتوانید آن‌ها را جذب کنید. این کارها نه تنها به تجربه مهمان شما اضافه می‌شود، بلکه می‌تواند منبع درآمد اضافی نیز باشد.
  • بلند مدت فکر کنید. همیشه چیزی هست که بتوانید به تجربه مهمان خود اضافه کنید. هر چیز کوچکی کمک می‌کند.
  • اما کلید واقعی برای به دست آوردن بهترین تجربه کامل مهمان شما که شما می‌توانید انجام دهید، تلاش مستمر است. منحصر به فرد باش. عالی باش.

منبع: 

‌ ‌https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan

 

  1.  پیشی گرفتن ارزش از قیمت
  2. سرویس‌دهی عالی و شفاف