-----------------------------------------------------------------

مرحله اول کیفیت تصاویر

#کیفیت بالا (ترجیحا توسط یک حرفه‌ای گرفته شود)، به روز و دقیق.

#عکاسان_حرفه ای #املاک خود را بسیار بهتر نمایش می‌دهند. آنها بهتر از نور و رنگ استفاده می‌کنند. آنها از زاویه‌های بهتر استفاده می‌کنند تا نمایی جذاب‌تر و واقع بینانه‌تر از فضا را به شما نشان بدهند.

عکس‌های حرفه‌ای تعهد، ارزش بیشتر و حرفه‌ای بودن شما را نشان می‌دهد. همه این‌ها #رزروهای بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دوست ما مت لاندو در وبلاگ خود، تجربیات شخصی خود را در خصوص به خدمت گرفتن یک عکاس حرفه‌ای برای گرفتن عکس‌های خود را شرح داده است. و نتایج یک افزایش نجومی 800 درصدی در رزرو بود.

 

800٪ واقعا زیاد است بنابراین مثال دیگری می‌زنیم.

یکی از معتبرترین عکاسان صنعت اجاره اقامتگاه ، Tyann Marcink که توانست 39٪ افزایش درآمد را برای یکی از مشتریانش فراهم آورد.

#استخدام یک عکاس حرفه‌ای می‌تواند به اندازه یکصد و چند دلار هزینه داشته باشد. ولی بازده سرمایه گذاری احتمالا یکی از بالاترین و سریع‌ترین‌ها در این صنعت است. ما نمی‌توانیم به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کنیم.

تنها به شما می‌گوییم که مهم است که بد جلوه داده نشوید.

نگرانی شماره 1 مسافرانی که اقامتگاه را رزرو می‌کنند نمایش نادرست اقامتگاه است.

بعضی از عکاسان حرفه‌ای می‌توانند اقامتگاه شما را به مراتب بهتر از آنچه در واقعیت است نمایش دهند. شما این را نمی‌خواهید. این یک دستورالعمل برای نتایج فاجعه بار است. مهمان شما با انتظارات بالا وارد می شود، و دلسرد می‌شود تنها زمانی که متوجه می شوند: «وای، این که خیلی در اینترنت بهتر به نظر می‌رسید ...».

 

این نوع ناامیدی عمیق می‌شود و در اغلب موارد این کار موجب #بازخوردهای بدی در فضای مجازی خواهد شد که در نهایت منجر به رزرو سخت‌تر در آینده می‌شود.

بنابراین کیفیت حرفه ای، به روز بودن و فوق العاده مهم دقت است.

ادامه دارد ‌...

 

منبع:   

‌‌‌https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan

  1.  پیشی گرفتن ارزش از قیمت
  2. سرویس‌دهی عالی و شفاف
  3. ارائه یک تجربه به یادماندنی
  4.  تصاویر سوختی هستند که تمام موتور بازاریابی شما را تغذیه می‌کنند