-----------------------------------------------------------------
اگر قبلاً توجه نکرده اید، اجاره #اقامتگاه برای تعطیلات در منطقه شما اگر تاکنون سه برابر نشده باشد، حداقل دو برابر شده است. سایتهای معروف معرفی اقامتگاههای اجارهای دائما در حال رشد بیش از حد هستند، کمتر موثر هستند و بسیاری از آنها نیز هزینه خود را افزایش میدهند.
اصولاً، ما هیچ وقت مثل امروز چنین دیدی نسبت به خصوصیات رقابت نداشتیم.
و حقیقت گفته میشود ولی منجر به آسانتر شدن آن نمیشود.
سایتهای جدید در حال ورود هستند که سایتهای قدیمی را از گردونه رقابت خارج خواهند کرد.
ما سایتهای قدیمی و بزرگی داریم و چیزهای جدید مورد علاقه خود را از آنها خرید میکنیم.
تلاش برای یافتن سایت مناسب برای وقت گذاشتن و ساخت فهرست خود، کمی شبیه به گنج مدفون شده است.
شما بایستی خاک زیادی را حفر کنید تا به طلا برسید. و اکثر مردم هرگز امتیاز بزرگ را نمیگیرند، بلکه در این راه چند سنگ قیمتی را که در اینجا و آنجا پیدا کردهاند، انتخاب میکنند.
تنها راه برای بالا بردن شانس این است که امکان دسترسی به خود را افزایش داده و #کانالهای_بازاریابی خود را متنوعتر کنید و به گوشه و کنار این صنعت سر بزنید. هرچه از کانالهای بازاریابی (فهرست کردن سایتها) بیشتری استفاده کنید، دید بیشتری خواهید داشت و شانس بیشتری برای ایجاد رزرو خواهید داشت.
بسیاری از افرادی که جهت دریافت کمک پیش ما میآیند دارای مجموعهای از کانالهای بازاریابی که شامل VRBO ، HomeAway، شاید FlipKey یا Airbnb هستند.
اصولاً آنها دو یا شاید سه سایت را در مجموعه کانالها خود داشته باشند.
اما نکته جالب این است که دلیل اصلی آنها در وهله اول جهت مراجعه به ما این است کارهایی که انجام میدهند کافی نیست.
میدانیم که ماندن در بالای #تبلیغاتی که قبلاً داشته اید به اندازه کافی سخت است.
ما همچنین می دانیم که اضافه کردن سایت های بیشتر به این ترکیب نه تنها بسیار وقت گیر است، بلکه این آزمایش و خطا می تواند بسیار گران و خیلی سریع نیز تمام شود.
با این وجود ، اگر می خواهید واقعاً در صنعت اجاره اقامتگاه امروز موفق شوید، باید چنین کاری انجام دهید.
ادامه دارد...
منبع:
- پیشی گرفتن ارزش از قیمت
- سرویسدهی عالی و شفاف
- ارائه یک تجربه به یادماندنی
- تصاویر سوختی هستند که تمام موتور بازاریابی شما را تغذیه میکنند
- موتور بازاریابی شما « قسمت دوم »
- موتور بازاریابی شما « قسمت سوم »
- موتور بازاریابی شما « قسمت چهارم »
- توضیحات متقاعد کننده