-----------------------------------------------------------------
توضیحات اقامتگاه شما گام فروش بلند شما است. تصاویر و عناوین مشتریان را متوجه شما میکنند، و اکنون توضیحات شما باید آنها را متقاعد کند.
توضیحاتی عالی خواهند بود که:
- ارزش واقعی #اقامتگاه شما را به حداکثر برساند
- تمام توجه شما را به مشتری اختصاص دهد،
- و یک مسیر تماس خاص و بسیار قوی برای اقدام داشته باشد.
وقتی عناوین و توضیحات اقامتگاه خود را برای مشتریهای خود مینویسیم (یا شرکایی که دوست داریم با آنها در ارتباط باشیم) سعی میکنیم هویت محوری اقامتگاه خود را پیدا کنیم. به عبارت دیگر سعی میکنیم دریابیم که چه چیزی باعث میشود اقامتگاه ما از بقیه متمایز گردد، و ما بر آن تأکید میکنیم.
به عنوان مثال: اکثر مردم اجازه نمیدهند در اقامتگاه آنها مهمانی برگزار شود.
اما اگر شما اجازه دهید چه میشود؟
اگر اقامتگاه شما برای دورهمیهای بزرگ مناسب باشد، چه میکنید؟
شما قطعا از تعداد افرادی که به دنبال خانههایی با قابلیت برگزاری مهمانی هستند تعجب میکنید. و ناگفته نماند، این نوع اقامتگاهها کم هستند...
بنابراین آنچه را که دارید بپذیرید و بر واقعیاتی که #اقامتگاه خود را با آن نمایش دهید، پافشاری کنید.
با تمرکز بازاریابی خود بر مانور روی نقاط قوت اصلی اقامتگاه خود، به زودی خواهید فهمید که چه تعداد مسافر دقیقاً دنبال آنچه که در اقامتگاه خود ارائه میدهید، هستند.
کلماتی که استفاده میشوند، کیفیت ، طول و غیره ... واقعا یک هنر است.
بهینهسازی مشخصات اقامتگاه شما برای بدست آوردن حداکثر #رزرو، واقعاً یک مهارت عالی نیست، اما میتواند آن را نه تنها بسیار دشوار بلکه در اکثر موارد بسیار وقت گیر کند.
اگر این برای شما مناسب نیست، استخدام یک متخصص (یا متخصصان) میتواند ایده خوبی باشد. آنها میتوانند تمام کارها را برای شما انجام دهند و به شما کمک می کنند نتیجه مورد نظر خود را بدست آورید، بدون آنکه مجبور شوید سر خود را به درد آورید و سعی کنید تا به متن صحیح و دلخواه خود برسید.
ادامه دارد...
منبع:
https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan