----------------------------------------------------------

آیا می دانید تقریباً 60٪ از جستجوهای آنلاین مربوط به مسافرت و ارائه خدمت به مسافران منجر به تماس تلفنی می‌شود؟

تبلیغ یک شماره تلفن که میهمانان احتمالی بتوانند به شما برسند یک فاکتور مهم خدمات مشتری است که به نظر می‌رسد بسیاری از مالکان از آن چشم پوشی می‌کنند.
به نکته شماره 1 برگردید. ارائه خدمات عالی به مشتری ارزش ایجاد می‌کند.
همه نمی‌خواهند منتظر بمانند تا از طریق ایمیل پاسخ خود را دریافت کنند.

بسیاری از مردم هنوز هم دوست دارند نخستین کاری که می‌کنند تلفن بزنند و صدای کسی را که قرار است به او پول بدهند، گوش کنند (در واقع 60% آن‌ها).

به دلیل اینکه شما خجالت می کشید یا از بمباران شدن توسط تماس‌های مشتریان متنفر هستید این اشتباه که خود را بیگانه از همه مسافران قرار دهید، مرتکب نشوید.

بله ، ما می دانیم که این یک عامل است ...

اما یک راه‌حل سریع برای این مشکل وجود دارد که نه تنها به شما در طبقه‌بندی تماس‌های خوب و فیلتر کردن موارد ناخواسته کمک میکند بلکه در حقیقت ثابت شده است که رزروهای کلی را تا حدود 18٪ نیز افزایش می‌دهد.


راه حل؟ یک سرویس ارسال تماس رایگان.


بیشتر صاحبان اقامتگاه‌های اجاره‌ای کارمندان کسب و کارهای کوچک هستند و سیستم‌های تلفنی کامل می‌تواند برای آن‌ها گران باشد.

اما خدمات ارسال تماس رایگان تلفن نیز می‌تواند امکانات مشابهی را به شما ارائه دهد (خوش‌آمدگویی‌های ضبط شده به صورت نامحدود و موسیقی در حالت انتظار و غیره) حتی با پرداخت مبلغ اندکی امکان ارسال تماس به هر تلفنی که می‌خواهید (حتی تلفن همراه شما) فراهم خواهد کرد.
همچنین این شماره رایگان به اعتبار کسب و کار اجاره اقامتگاه کوچک شما کمک می‌کند. به علاوه می‌توانید به نحوی آن را تنظیم نمایید تا به شما بگوید چه نوع تماس‌هایی برقرار می‌شود. به شما این امکان را می‌دهد که در وقت صرفه جویی کنید و روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید یعنی پذیرش تماس برای بستن رزرو و سرویس دادن به میهمانان.
به خاطر داشته باشید ، ارائه یک شماره تلفن، رایگان یا غیر آن، احتمالاً یک شبه روند کاری شما را تغییر نخواهد داد. اما بیایید با آن روبرو شویم؛ هرچند کمک کمی به شما کند.

 

ادامه دارد...

‌‌‌

منبع:

https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan

 

  1. پیشی گرفتن ارزش از قیمت
  2. سرویس‌دهی عالی و شفاف
  3. ارائه یک تجربه به یادماندنی
  4.  تصاویر سوختی هستند که تمام موتور بازاریابی شما را تغذیه می‌کنند
  5.  موتور بازاریابی شما « ‌قسمت دوم ‌»
  6. موتور بازاریابی شما ‌ « ‌قسمت سوم ‌»
  7. موتور بازاریابی شما  ‌« ‌قسمت چهارم ‌»
  8. توضیحات متقاعد کننده
  9. همه جا تبلیغ کنید
  10. در صورت امکان شماره تلفن بدهید