=======================================================

توجه: این فقط #طراحی_وب نیست که می‌تواند برای دستیابی به نتایج مورد نظر به اندازه کافی موثر باشد.

HubSpot ، یکی از مراجع پیشرو در بازاریابی آنلاین دریافت که 94٪ مردم طراحی ضعیف را دلیل عدم اعتماد به وب سایت عنوان می‌کنند.

زیبا به نظر آمدن فقط یکی از عواملی است که باعث می‌شود طراحی #وب_سایت اجاره اقامتگاه خوب باشد.

اما طراحی وب و آرم "خوب" لزوماً به معنای آن نیست که در تبدیل بازدیدکنندگان به پرسشگران و به رزروکنندگان، خوب خواهد بود، و همچنین به معنای آن نیست که مسافران نیز در آن زمان فراغت داشته باشند.

آیا به دنبال این هستید که رزروهای بیشتری داشته باشید، مگر نه؟

در واقع ، #وب_سایت اجاره اقامتگاه شما باید به گونه‌ای ساخته و طراحی شود که کارهای بسیاری را برای شما انجام دهد. اگر به درستی انجام شود، سایت شما نه تنها تأثیر لازم برای ایجاد اعتماد و نگه داشتن افراد را خواهد داشت، بلکه باید دسترسی در مواقع ترافیک را نیز آسان کرده و در واقع قادر به تبدیل آن ترافیک به سوالات یا رزروها باشد.

یافتن همه این‌ها در یک الگوی سرویس میزبانی قالب یا سایت ارزان که می‌توانید با 250 دلار آن را داشته باشید، بسیار دشوار است.

نکته اینجاست که ساختن یک برند قوی چیزی بیش از یک وب سایت حرفه‌ای و لوگو نیست.

داشتن یک وب سایت، فقط برای گفتن این است که شما یک نفر را پیدا نکرده‌اید تا آن کار را برای شما انجام دهد.

#وب_سایت شما فقط نباید با یک هزینه ثابت ناچیز باشد.

این یک سرمایه گذاری است، با هدف کلی افزایش رزرو و افزودن ارزش به کل اجاره اقامتگاه خود.

و فقط یک طراحی با کیفیت عالی می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

همانطور که در ابتدا گفتیم؛ همه چیز نسبی است.

طراحی با کیفیت بهتر ممکن است سرمایه گذاری بیشتری لازم داشته باشد، اما شما نیز در عوض بازگشت سرمایه بیشتری خواهید داشت.

 

ادامه دارد...

‌‌‌

منبع:

https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan

 

  1. پیشی گرفتن ارزش از قیمت
  2. سرویس‌دهی عالی و شفاف
  3. ارائه یک تجربه به یادماندنی
  4.  تصاویر سوختی هستند که تمام موتور بازاریابی شما را تغذیه می‌کنند
  5.  موتور بازاریابی شما « ‌قسمت دوم ‌»
  6. موتور بازاریابی شما ‌ « ‌قسمت سوم ‌»
  7. موتور بازاریابی شما  ‌« ‌قسمت چهارم ‌»
  8. توضیحات متقاعد کننده
  9. همه جا تبلیغ کنید
  10. در صورت امکان شماره تلفن بدهید
  11. از پذیرش رزرو آنلاین نترسید (قسمت اول)
  12. از پذیرش رزرو آنلاین نترسید (قسمت دوم)