=======================================================================

پذیرش #رزرو_آنلاین به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار در سراسر صنعت است، به طوری که اکثر سایت‌های اجاره اقامتگاه آنلاین راه دیگری به غیر از آنلاین برای انجام معاملات ارائه نمی‌دهند.

ممکن است این چیزی باشد که شما در استفاده از آن راحت نباشید، اما این همان چیزی است که مسافر می‌خواهد.

در حقیقت ، یک مطالعه انجام شده توسط HomeAway نشان داد که 92٪ از مسافران می خواهند اقامتگاه خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. بنابراین جای تعجب نیست که آنها به عنوان یک استاندارد جدید برای اعضای خود رزرو آنلاین را اجباری می‌کنند.

به عبارت ساده‌تر ، مسافران راحتی تأیید فوری رزرو و محافظت بعد از آن را دوست دارند.

و عدم وجود این قابلیت برای آنها ، برابر با عدم رزرو است. احتمالاً به نفع شما نیست....

بنابراین از پذیرش رزرو آنلاین نترسید و از داشتن همکاری با سایت‌هایی که شما را مجبور به انجام انحصاری رزرو آنلاین می‌کنند، نترسید. به زودی، گزینه دیگری به غیر از رزرو آنلاین نخواهد بود.

فراتر از سایتهای لیست بندی:

در چه دنیایی اینگونه بوده است که 1500 دلار از پولی که به سختی به دست آمده را برای کسب و کاری که "ظاهرا" در نیمه دیگر کشور (یا جهان) واقع شده است، ارسال می‌کنند.

در حالیکه شما تاکنون هرگز از آن نشنیده اید، و شما نمی‌توانید جایی به غیر از سایت‌های اجاره اقامتگاه آن‌ها را بیابید؟

حدس ما این است که چنین جهانی احتمالاً وجود ندارد.

ادامه دارد...

‌‌‌

منبع:

https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan

 

  1. پیشی گرفتن ارزش از قیمت
  2. سرویس‌دهی عالی و شفاف
  3. ارائه یک تجربه به یادماندنی
  4.  تصاویر سوختی هستند که تمام موتور بازاریابی شما را تغذیه می‌کنند
  5.  موتور بازاریابی شما « ‌قسمت دوم ‌»
  6. موتور بازاریابی شما ‌ « ‌قسمت سوم ‌»
  7. موتور بازاریابی شما  ‌« ‌قسمت چهارم ‌»
  8. توضیحات متقاعد کننده
  9. همه جا تبلیغ کنید
  10. در صورت امکان شماره تلفن بدهید