===============================================

ما هنوز هم بسیاری از مالکان #اقامتگاه اجاره‌ای را می‌بینیم که از مسافران انتظار دارند که توقع #رزرو_آنلاین نداشته باشند.

اما بعد از این سؤال می‌کنید که چرا آن‌ها برای داشتن رزرو بیشتر مشکل زیادی دارند؟

مسافران احتمالاً قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه حتی به آنها زنگ بزنند، یک تحقیق انجام می‌دهند.

شاید برای برقراری ارتباط اولیه  ایمیل بفرستند.

اما در این صورت ، اگر کسب و کار آن‌ها را رصد کنند، رقابت آنها را بررسی کنند و غیره ... و تنها در صورت یافتن علائم کافی برای متقاعد شدن بهترین تصمیم را می‌گیرد، آن وقت تماس تلفنی برقرار می‌شود.

این ذهنیت همان شخصی است که مردم می‌خواهند از او #اقامتگاه خود را اجاره کنند.

در حقیقت ، مت لاندائو ، مدرس بازاریابی اجاره اقامتگاه، یک نظرسنجی انجام داده است که نشان می‌دهد بیش از 70٪ از مردم قبل از تصمیم‌گیری برای برقراری ارتباط، به صورت مستقل در مورد مالک و اقامتگاه در خارج از محیط #سایت_اجاره_آنلاین تحقیق می‌کنند.

به این دلیل که اجاره اقامتگاه‌ها به افراد تعلق دارد و توسط آن‌ها اداره میشود، نه شرکت‌های چند ملیتی مانند Marriot یا Holiday Inn که هرکس آن‌ها را می‌شناسد. آن‌ها اعتماد مسافران را بسیار ساده تر شما اعتماد مسافران را به دست می‌آورند.

و آن سطح از اعتماد دقیقاً همان چیزی است که شما برای به حداکثر رساندن نرخ اجاره رفتن اقامتگاه خود و بالا بردن سطح کسب و کار خود به آن نیاز دارید.

حالا چگونه می‌توانید آن سطح اعتماد را بدست آورید و شانس 70٪ را برای خود داشته باشید؟

با ساختن یک برند.

اکنون واقعیت این است ، ما می‌دانیم که وقتی دقیقاً مطمئن نیستید که به چه چیزی نیاز دارید ، می‌تواند چقدر ترسناک است. به خصوص با توجه به اینکه اکثراً بودجه برای افرادی که فقط در این صنعت شروع می‌کنند محدود است.

اما هیچ یک از این دلایل باعث نمی‌شود که برند تجاری حرفه ای شما اهمیت کمتری پیدا داشته باشد. مالکان که از تبلیغات خود با یک برند واقعی و حضور آنلاین مستقل پشتیبانی می کنند (به معنای مواردی مانند وب سایت حرفه ای، پروفایل رسانه های اجتماعی فعال، لیست فهرست های محلی، سئو ، روابط عمومی و غیره ...) ، نرخ اجاره آنها حتی 40 درصد بالاتر از کسانی که فقط از سایت‌های اجاره اقامتگاه استفاده می‌کنند.

ادامه دارد...

‌‌‌

منبع:

https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan

 

  1. پیشی گرفتن ارزش از قیمت
  2. سرویس‌دهی عالی و شفاف
  3. ارائه یک تجربه به یادماندنی
  4.  تصاویر سوختی هستند که تمام موتور بازاریابی شما را تغذیه می‌کنند
  5.  موتور بازاریابی شما « ‌قسمت دوم ‌»
  6. موتور بازاریابی شما ‌ « ‌قسمت سوم ‌»
  7. موتور بازاریابی شما  ‌« ‌قسمت چهارم ‌»
  8. توضیحات متقاعد کننده
  9. همه جا تبلیغ کنید
  10. در صورت امکان شماره تلفن بدهید
  11. از پذیرش رزرو آنلاین نترسید (قسمت اول)