==============================================================

در حالی که تعداد زیادی از مسافران مستقیماً در سایت مورد علاقه خود (HomeAway،  Airbnb، و غیره ...) جستجو می‌کنند تا بتوانند اقامتگاه مورد نظر را بیابند، تعداد قابل توجهی جستجوها را در Google انجام می‌دهند.

به این معنی که آنها جملاتی از قبیل "اجاره تعطیلات در ..." را در نوار جستجوی Google تایپ می‌کنند و جستجوی خود را به این روش شروع می‌کنند.

آیا دوست ندارید وب سایت شما جزء اولین نتایجی باشد که می بیند؟

بهینه سازی #موتور_جستجو (#SEO) همین کار را می‌کند. این امر به تجارت اجاره اقامتگاه شما کمک می‌کند و باعث می‌شود وب سایت شما در نتایج جستجو به رتبه‌های بالا صعود کند تا بتوانید #بازدید و #ترافیک مستقل بیشتری داشته باشید.

و نه تنها این یک راه عالی برای متنوع سازی بازدید شماست، بلکه علاوه بر تصاویر حرفه‌ای احتمالاً سودآورترین مکان برای سرمایه‌گذاری در بازاریابی شما نیز خواهد بود.

این درست است "سودآور". به معنای انفجار بیشتر برای صعود است.

بگذارید توضیح دهیم: ببینید وقتی در #سئو سرمایه‌گذاری می‌کنید ، مثل این است که در طبقه‌بندی املاک موتور جستجو سرمایه‌گذاری می‌کنید.

مانند راه‌اندازی یک فروشگاه در یک مکان پر رفت و آمد در خیابان اصلی است. همه چیز در مورد جایگاه است.

هرچه رتبه شما بالاتر باشد، "جایگاه" شما بهتر می‌شود. هرچه جایگاه شما بهتر باشد، #ترافیک/ #بازدید بیشتری به دست خواهید آورد، و هزینه کمتری برای جذب افراد به جلوی در فروشگاه خود هزینه خواهید کرد.

بهترین قسمت؟

#ترافیک ارگانیک بسیار بیشتری نسبت به #ترافیک پولی داشته باشید، ارزان‌تر از هر نوع ترافیک دیگر است و آسان تر به رزرو تبدیل می‌شود!

بنابراین به جای پرداخت به موتورهای جستجوگر با نرخ PPC بالا برای هر کلیک (معمولاً حدود 5 تا 10 دلار برای هر کلیک)، شما در واقع با بدست آوردن جریانی بزرگتر و پایدارتر از ترافیک کاملاً واجد شرایط به سمت کل سایت خود، در تجارت خود سرمایه گذاری می‌کنید. ترافیکی که نه تنها بهتر تبدیل می‌شود بلکه کسری از هزینه‌ای را که برای سایر از کانال‌های بازاریابی خرج می‌کنید هزینه دارد.

ادامه دارد...

‌‌‌

منبع:

https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan

 

  1. پیشی گرفتن ارزش از قیمت
  2. سرویس‌دهی عالی و شفاف
  3. ارائه یک تجربه به یادماندنی
  4.  تصاویر سوختی هستند که تمام موتور بازاریابی شما را تغذیه می‌کنند
  5.  موتور بازاریابی شما « ‌قسمت دوم ‌»
  6. موتور بازاریابی شما ‌ « ‌قسمت سوم ‌»
  7. موتور بازاریابی شما  ‌« ‌قسمت چهارم ‌»
  8. توضیحات متقاعد کننده
  9. همه جا تبلیغ کنید
  10. در صورت امکان شماره تلفن بدهید
  11. از پذیرش رزرو آنلاین نترسید (قسمت اول)
  12. از پذیرش رزرو آنلاین نترسید (قسمت دوم)
  13.  یک وب سایت حرفه‌ای بسازید