==============================================================

بسیاری از مردم ادعا می‌کنند که #شبکه‌های_اجتماعی نهایت ماشین‌های بازاریابی هستند که می‌تواند کسب و کار شما را به صورت ویروسی منتشر و موفقیت را یک شبه برای شما به ارمغان بیاورد. بله این درست است. این چیزی است برای مردم در تجارت موسیقی، یا تجارت فیلم برای آن‌ها اتفاق می‌افتد. اما هر صنعتی متفاوت است، و برای ما در صنعت اجاره تعطیلات، این اتفاق نمی‌افتد.
اما چیزی که شبکه‌های اجتماعی می‌توانند برای کسب و کار #اجاره_اقامتگاه شما انجام دهند:
1) تسهیل ارتقاء و ایجاد قابلیت دیده شدن بیشتر، و
2) تقویت نام تجاری شما
این دو می‌تواند به افزایش رزرو شما کمک کند، که همه بستگی به استراتژی مناسب.
اما اگر ندانید که چه کاری انجام می‌دهید، بازاریابی در #شبکه‌های_اجتماعی می‌تواند به سرعت تبدیل به یک اتلاف وقت بسیار زیاد شود. یک مسیر خوب وجود دارد که فقط باید از آن عبور کرد. بنابراین ما با هم یک راهنمای دقیق استراتژی برای رسیدن به یک طرح گام به گام به شما می‌دهیم تا به کمک آن با کمی تلاش بتوانید از بهره بیشتری از #شبکه‌های_اجتماعی ببرید.
1) تسهیل در ارتقاء سایت با تسهیل در #اشتراک‌گذاری کسب و کار شما و مشخصات آن توسط بازدید کنندگان سایت با دوستان خود. به عنوان مثال، نگاهی به نوار کناری ما در سمت چپ بیندازید. یا اگر شما در یک دستگاه همراه هستید، نگاهی به پایین صفحه کنید. همه شما با انجام یک کلیک بر روی یکی از آیکون‌ها می‌توانید این مقاله را به سادگی با دوستان خود به اشتراک گذارید. نه تنها شبکه‌های اجتماعی سهم مناسب و معقولی بر SEO (کمک می‌کند تا رتبه سایت شما در گوگل بهتر شود) دارند، بلکه می‌توانند بازدید قابل ملاحظه‌ای را از طریق دوستان و دنبال کنندگان شما برایتان ایجاد کنند.
2) برای تقویت نام تجاری خود از ایجاد حساب در #شبکه‌های_اجتماعی که شما هر کدام را برای اهداف مخصوص به خود فعال کرده‌اید، بهره ببرید. هر شبکه اجتماعی دارای نقاط قوت و نقاط ضعف خود است و هیچ یک یا اکثر آنها را نباید با اهداف مشابه استفاده نمود. Google +, Facebook, Pinterest, Twitter. این شبکه‌های اجتماعی چهار بزرگ در صنعت ما هستند. و شاید LinkedIn. اما استفاده از هر چیز دیگری است به احتمال زیاد تلف کردن وقت است. با استراتژی مناسب، آنها را نام تجاری شما را تقویت می‌کنند و اعتبار شما را برای کسانی که صفحات اجتماعی شما را پیدا می‌کنند محکم می‌کنند.

 

ادامه دارد...

‌‌‌

منبع:

https://www.villarentalpartners.com/marketing-tips/tips-for-a-profitable-vacation-rental-marketing-plan

 

  1. پیشی گرفتن ارزش از قیمت
  2. سرویس‌دهی عالی و شفاف
  3. ارائه یک تجربه به یادماندنی
  4.  تصاویر سوختی هستند که تمام موتور بازاریابی شما را تغذیه می‌کنند
  5.  موتور بازاریابی شما « ‌قسمت دوم ‌»
  6. موتور بازاریابی شما ‌ « ‌قسمت سوم ‌»
  7. موتور بازاریابی شما  ‌« ‌قسمت چهارم ‌»
  8. توضیحات متقاعد کننده
  9. همه جا تبلیغ کنید
  10. در صورت امکان شماره تلفن بدهید
  11. از پذیرش رزرو آنلاین نترسید (قسمت اول)
  12. از پذیرش رزرو آنلاین نترسید (قسمت دوم)
  13.  یک وب سایت حرفه‌ای بسازید